8 sep. 2009

e-smart rullar igen!


Sådärja, nu är inbjudan till årets upplaga av e-smart ute på skolorna! I år erbjuder vi fyra spår att välja mellan för Nackas pedagoger:
1. e-smart specialpedagogik
2. e-smart i förskolan
3. e-smart i år f-6
4. e-smart i år 7-9 och gymnasiet

Vi e-utvecklare är stolta och förväntansfulla och hoppas att det ska bli lika roligt och givande som förra året, både för oss och deltagarna. För min egen del känns det extra spännande i år eftersom jag är huvudansvarig för utbildningen. Läs mera om e-smart här.

Dessutom har vi i år fått med några riktiga stjärnkonsulter på e-smarttåget, något jag är väldigt nöjd med.

...men vilka det är håller jag för mig själv ett litet tag till... 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också vara med, jag vill också vara Nackapedagog! Räcker det med att man är född och döpt i Nacka... eller? =)

Sandra Wissting sa...

Är du från Nacka ursprungligen??? Du kvalar in. Flytta hit och skaffa jobb innan den 13 okt bara. =)