29 okt. 2010

Guldäpplet 2010

På tisdag får Joachim Thornström Guldäppeljuryns särskilda pris. Om jag fick vara med och bestämma skulle Joachim få en hel fruktskål av guldäpplen. Ingen har som han spridit så mycket lärglädje i Sverige de senaste åren. Följ Skolväskan på Facebook. Det är ingenting annat än en daglig dos inspiration.
Tack för allt du gör, Joachim. Hoppas du orkar fortsätta lääääääänge till. Jag gillar!



Sedan finns det ett gäng övriga finalister som i mina ögon är vinnare allihopa. Prisutdelningen är på Skolforums stora scen nu på tisdag den 2 november. De som är mest kl. nervösa när klockan närmar sig 11.00 är... *trumvirvel*

Josef Sahlin och Martin Fernström (Mina favoriter, heja heja!)


Kristina Alexanderson (Queen of social media)


Ann-Charlotte Keiller (Geocaching med förskolebarn, genialt!)


And the winner is..........ALLA!

Jag hoppas att ni alla fortsätter ert inspirerande arbete. Ni förtjänar ett äpple var.

Inga kommentarer: